OMSCHRIJVING
De te varen koers van Stadgenoot voor de komende jaren naar buiten brengen en intern bewustzijn en draagvlak creëren. De koers is uitgebreid inhoudelijk in een boek vormgegeven en de vertaling daarvan wordt middels een interne campagne en themaweken behapbaar gemaakt voor de werkvloer. Een half jaar lang krijgen de medewerkers in diverse workshops en campagne-uitingen een maandthema voorgeschoteld zodat zij deze op hun manier kunnen integreren in hun dagelijkse werkzaamheden. Het doel van deze opzet is meer betrokkenheid, verantwoordelijkheid en klant-bewustzijn te creëren. Ter ondersteuning is een werkmap ontwikkeld met een kaartensysteem voor de verschillende thema's. In de communicatie-uitingen is een duidelijk herkenbaar onderscheid gemaakt tussen de communicatie van de verschillende echelons: rood voor wanneer het bestuur en directie 'spreekt' en groen voor de antwoorden en inzichten van de medewerkers.
- OPDRACHTGEVERStadgenoot
- CATEGORIEConcept | Corporate boek | Interne campagne
- IN SAMENWERKING METPim de Ruiter
Mirella Bhagwandin